6 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 25192905
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Rozwiń więcej danych
43,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA92758
Strona zabudowy: Przepustnica, strona wylotowa
41,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
48,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES10460001
Strona zabudowy: Wylot
Ciężar [kg]: 0.382
Rozwiń więcej danych
64,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
64,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES10460002
Strona zabudowy: Wlot
Ciężar [kg]: 0.485
Rozwiń więcej danych
51,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
51,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420809
Dla numeru oe: 25192905
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy
Rozwiń więcej danych
123,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
123,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CHEVROLET ORLANDO ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CHEVROLET ORLANDO to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.