144 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
54,51
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
54,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
98,08
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
98,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,17
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
22,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400072
Dla numeru oe: 1307sy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
33,62
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
33,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400051
Dla numeru oe: 6466cg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
139,29
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
139,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400103
Dla numeru oe: 1307nn
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
13,87
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
13,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 28
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
15,66
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
15,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
18,65
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
18,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 369
41,75
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
41,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 178
29,08
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
29,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 354
45,36
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
45,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
40,18
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
40,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400184
Dla numeru oe: 1307xg
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
32,23
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
32,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400053
Dla numeru oe: 6466cj
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
51,48
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
51,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0426
Dla numeru oe: 1343j2
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
33,56
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
33,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV233
29,56
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
29,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 51
18,47
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
18,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80277
Materiał: Metal
57,96
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
57,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61476
14,40
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN BERLINGO Berlingo I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.