159 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
30,66
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
30,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400072
Dla numeru oe: 1307sy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
31,78
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
31,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,52
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
22,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
97,15
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
97,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
51,89
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
51,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 1071
145,73
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
145,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010554
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
83,66
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
83,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421558
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
Sekcja: Częsć dolna
39,38
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
39,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052744
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
104,10
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
104,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0427
Dla numeru oe: 1343j3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
28,46
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
28,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0438
Dla numeru oe: 1343x4
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
41,23
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
41,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0490
Dla numeru oe: 1351z1
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
148,19
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
148,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 178
29,08
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
29,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 354
45,36
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
45,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 59
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,99
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
17,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 214
31,02
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
31,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351z4
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
103,00
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
103,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
Masa [g]: 406
168,49
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
168,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 369
41,75
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
41,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN BERLINGO Berlingo I to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.