594 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 135201
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
80,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
80,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
9,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
9,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Masa [g]: 172
Rozwiń więcej danych
27,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
27,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1336v3
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
90,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
90,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351pk
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
84,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
84,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351qe
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
78,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
78,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
22,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
161,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
161,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1343kq
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
150,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
150,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1307sy
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
31,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
31,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
98,08
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
98,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
50,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
50,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
148,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
148,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
33,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
162,86
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
162,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6466g1
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
50,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
50,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
69,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 12.11
69,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
92,29
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
92,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.22
Rozwiń więcej danych
27,46
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
27,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.