34 produktów
Wybierz auto
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Ilość otworów: 2
Rozwiń więcej danych
68,16
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
68,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
55,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
55,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
26,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20
Ciężar [kg]: 0.062
Rozwiń więcej danych
22,36
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
22,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421102
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
198,57
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
198,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400065
Dla numeru oe: 1343n2
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
62,93
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
62,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 60
Rozwiń więcej danych
15,95
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
15,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
73,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
73,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
78,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
78,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 392
72,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
72,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 59
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
17,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
17,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
90,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
90,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420297
Strona zabudowy: Przewód ogrzewania
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,33
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
87,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0352
Dla numeru oe: 1307az
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
43,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
43,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Masa [g]: 50
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.34
Rozwiń więcej danych
45,55
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
45,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
19,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
19,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 51
18,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 30.12
18,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN EVASION ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN EVASION to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.