33 produktów
Wybierz auto
04703400010
Dla numeru oe: 1307w3
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
18,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
18,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 425
77,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
77,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0357
Dla numeru oe: 1307fd
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
70,09
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
70,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0434
Dla numeru oe: 1343t3
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
150,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
150,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0352
Dla numeru oe: 1307az
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
42,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
42,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400065
Dla numeru oe: 1343n2
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
64,71
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
64,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052792
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
109,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
109,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420293
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
77,82
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
77,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420297
Strona zabudowy: Przewód ogrzewania
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
87,33
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
87,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 51
18,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
18,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG85207
18,06
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
18,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61373
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
18,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
18,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400134
Dla numeru oe: 1307pr
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
26,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
26,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61426
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
56,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
56,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 668
73,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
73,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 605
88,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
88,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 392
70,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
70,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0470SWH0360
Dla numeru oe: 1307hz
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
16,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
16,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
8,97
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
8,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie CITROËN EVASION ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie CITROËN EVASION to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.