6 produktów
Wybierz auto
107,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
107,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61462
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
123,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
123,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
27,02
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
27,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, oprawa skrzyni biegów
19,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
19,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61667
38,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
38,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61507
22,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
22,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie IVECO DAILY IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie IVECO DAILY IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.