82 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
84,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
10,73
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
10,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV667
74,52
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
74,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410068
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
81,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
63,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421709
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
318,40
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
318,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV43SKV666
141,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV046
86,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 0.15
29,93
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
29,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301898
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
108,56
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
108,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
31,57
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420821
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
26,27
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
26,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421588
Strona zabudowy: Obudowa filtra oleju
54,35
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
54,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.53
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
15,46
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
15,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME012
Strona zabudowy: Z prawej, na dole
75,82
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
75,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV621
92,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,98
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053974
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
108,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.