86 produktów
Wybierz auto
HEPTM7009
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
189,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
85,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7025
Dla numeru oe: A2045013782
Długość [mm]: 635
Rozwiń więcej danych
204,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
204,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME012
Strona zabudowy: Z prawej, na dole
75,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
75,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV622
82,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
213,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
213,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479408086
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
72,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
72,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
25,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV651
70,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421709
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
315,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
315,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPTM7029
Dla numeru oe: A2045010382
Długość [mm]: 356
Rozwiń więcej danych
177,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
406,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
406,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010212
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
169,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
169,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME033
Numer seryjny: Cpp-me-033
152,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
152,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
92,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0383H
59,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.264
Rozwiń więcej danych
79,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220013
Strona zabudowy: Z lewej u góry
53,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.