89 produktów
Wybierz auto
HEPTM7009
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
189,51
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,30
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
62,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61023
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,40
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
133,86
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
133,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.293
Rozwiń więcej danych
54,41
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
54,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053974
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
107,01
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
107,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054577
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
60,98
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
60,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Ciężar [kg]: 0.264
Rozwiń więcej danych
82,61
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
82,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP409277
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
128,40
zł/szt.
Kraków: czw. 09.10
U ciebie: czw. 09.10
128,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV750
70,89
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
70,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052628
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
96,58
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
96,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME030
Kształt: Wypukły
57,47
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
57,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
91,05
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
91,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME033
Numer seryjny: Cpp-me-033
152,51
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
152,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,39
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
14,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV046
86,37
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
86,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053371
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
90,25
zł/szt.
Kraków: wt. 07.10
U ciebie: wt. 07.10
90,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
10,99
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
10,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.