91 produktów
Wybierz auto
HEPTM7009
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
189,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
61,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
30,97
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
30,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
131,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61023
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302223
Strona zabudowy: Z prawej, na dole
65,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7044
Długość [mm]: 181
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
87,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7046
Materiał: Poliamid
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
138,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7045
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 33
Rozwiń więcej danych
406,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
406,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 0.15
29,64
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
29,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421709
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
315,33
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
315,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV43SKV649
70,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7029
Dla numeru oe: A2045010382
Długość [mm]: 356
Rozwiń więcej danych
177,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV618
68,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV650
52,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV666
139,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV868
58,94
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
58,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.