88 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7009
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
191,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
132,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
84,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3
Ciężar [kg]: 0.001502
Rozwiń więcej danych
11,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV621
94,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Ciężar [kg]: 0.367
Rozwiń więcej danych
94,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV397
Ciężar [kg]: 0.1
48,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
48,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420821
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
26,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
26,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
20,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010212
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
171,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
171,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420818
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
25,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
25,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV750
69,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052559
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
75,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053398
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
146,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052615
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
70,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
70,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479408086
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
73,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV622
84,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV624
94,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
94,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV651
69,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C W204 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.