195 produktów
Wybierz auto
HEPTM7009
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
189,51
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,30
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
62,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 420
Ciężar [kg]: 0.308
Rozwiń więcej danych
76,25
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
76,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010020
Strona zabudowy: Na dole
34,02
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
34,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010025
Strona zabudowy: Na dole
78,20
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
78,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421763
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
45,84
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
45,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220019
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
138,16
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
138,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.044
Średnica wewnętrzna [mm]: 18
Rozwiń więcej danych
28,38
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
28,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
31,00
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
31,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053389
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
49,04
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
49,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
51,52
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
51,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV668
61,81
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
61,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA22104301
Ciężar [kg]: 0.014
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
Rozwiń więcej danych
30,34
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
30,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420964
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
84,48
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
84,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010212
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
169,59
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
169,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420826
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Wyjście do termostatu
20,03
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
20,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS26146
103,27
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
103,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV292
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.62
137,13
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
137,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV291
Ciężar [kg]: 0.42
64,34
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
64,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.