199 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
63,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
63,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM7009
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
189,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 420
Ciężar [kg]: 0.308
Rozwiń więcej danych
76,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
76,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421763
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
45,84
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
45,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220019
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
138,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
138,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010025
Strona zabudowy: Na dole
78,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
78,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010020
Strona zabudowy: Na dole
34,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
34,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
94,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
94,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME031
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Rozwiń więcej danych
92,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
92,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053389
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
51,68
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
51,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
114,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
114,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.044
Średnica wewnętrzna [mm]: 18
Rozwiń więcej danych
28,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
28,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
32,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
32,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421790
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
152,52
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
152,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420964
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
84,48
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
84,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME018
Długość [mm]: 420
Numer seryjny: Cpp-me-018
54,33
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
54,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME016
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
42,77
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV891
49,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
49,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV653
52,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.12
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPME004
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Średnica wewnętrzna [mm]: 8
Rozwiń więcej danych
61,30
zł/szt.
Kraków: śr. 10.12
U ciebie: śr. 10.12
61,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.