192 produktów
Wybierz auto
HEPTM7009
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy silnika
191,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
62,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 420
Ciężar [kg]: 0.308
Rozwiń więcej danych
76,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421763
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
46,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
46,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053389
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
40,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Długość [mm]: 140
Rozwiń więcej danych
32,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220019
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
139,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010020
Strona zabudowy: Na dole
34,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010025
Strona zabudowy: Na dole
76,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
84,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.044
Średnica wewnętrzna [mm]: 18
Rozwiń więcej danych
28,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 200 1552
132,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV298
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.42
76,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV868
99,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410059
Strona zabudowy: Po chłodnicy agr, od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP410068
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
81,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Grubość [mm]: 100
Rozwiń więcej danych
59,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
59,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Przewód elastyczny chłodnicy oleju
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
93,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406465
Dla numeru oe: 2035015882
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
86,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA C ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ KLASA C to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.