568 produktów
Wybierz auto
04210390500003
Strona zabudowy: Góra
40,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
40,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 420
Ciężar [kg]: 0.308
Rozwiń więcej danych
74,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
74,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300254
Strona zabudowy: Góra
37,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
37,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
31,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV046
84,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
84,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV045
48,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
48,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
26,75
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
26,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.045
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Rozwiń więcej danych
23,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
23,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010682
Strona zabudowy: Góra
27,04
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
27,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
87,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
59,40
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
25,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052608
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
55,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
55,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052623
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
31,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053389
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
47,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
47,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220019
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
126,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
126,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010025
Strona zabudowy: Na dole
67,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
67,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10945993
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do chłodnicy silnika
Rozwiń więcej danych
83,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
83,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA10100631
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.021
Rozwiń więcej danych
25,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
25,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej, góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
39,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.