595 produktów
Wybierz auto
04210390500003
Strona zabudowy: Góra
40,67
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
40,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV300254
Strona zabudowy: Góra
37,71
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
37,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 420
Ciężar [kg]: 0.308
Rozwiń więcej danych
71,80
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
71,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
31,38
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
31,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010025
Strona zabudowy: Na dole
67,62
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
67,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.035
Przewód układu chłodzącego: Od wymiennika ciepła do pompy wodnej
Rozwiń więcej danych
24,91
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
24,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.045
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do chłodnicy podgrzewającej
Rozwiń więcej danych
23,19
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
23,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210192220019
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
126,25
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
126,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV54SKV045
48,89
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
48,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
24,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV290
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.32
55,99
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
55,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 60
Długość [mm]: 181
Rozwiń więcej danych
58,06
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
58,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053389
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
39,67
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
39,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052623
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
30,88
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
30,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210195010682
Strona zabudowy: Góra
29,12
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV302477
Kształt: Wypukły
85,41
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
85,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.415
Rozwiń więcej danych
72,22
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
72,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052608
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
52,79
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
52,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420932
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
83,53
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
83,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420935
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
56,05
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
56,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie MERCEDES-BENZ ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie MERCEDES-BENZ to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.