64 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
57,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1337840
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
46,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL022
Materiał: Tworzywo sztuczne
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
30,40
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.295
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
131,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
131,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV726
Ciężar [kg]: 0.02
68,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV746
50,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421603
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do chłodnicy silnika
57,08
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
57,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421605
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, w srodku z lewej
56,54
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
56,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1337841
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
47,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052666
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
94,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.25
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33101568
Ciężar [kg]: 0.076
Średnica wewnętrzna [mm]: 8
Rozwiń więcej danych
43,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420148
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
93,63
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
93,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406292
Dla numeru oe: 1336359
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
113,56
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
113,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406334
Dla numeru oe: 1818603
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
89,28
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
89,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406342
Dla numeru oe: 1336373
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
28,89
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
28,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052611
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
38,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ASTRA J ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL ASTRA J to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.