361 produktów
Wybierz auto
MET2421429
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód zasilający
Rozwiń więcej danych
35,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 03.12
35,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Średnica zewnętrzna [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
19,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420137
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
22,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 03.12
22,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL023
111,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052088
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 03.12
33,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL024
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do termostatu
125,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9202527
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
29,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Przepustnica
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
49,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406258
Dla numeru oe: 1337715
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
77,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
53,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMPL021
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Dopływ / odpływ: Przewód powrotu
Rozwiń więcej danych
28,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 03.12
28,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479205709
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od obud. reg. pł. chłodz. do przewodu wodnego
12,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 03.12
12,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216192220000
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do pompy wodnej
110,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406139
Dla numeru oe: 5825240
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
29,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703406178
Dla numeru oe: 1337844
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
58,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 782
93,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 45
16,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 5826485
Masa [g]: 30
59,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 57
16,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420162
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
43,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 03.12
43,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie OPEL ASTRA ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie OPEL ASTRA to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.