109 produktów
Wybierz auto
Masa [g]: 65
Wersja: Serbatoio espansione
22,17
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
22,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
47,85
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
47,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.491
Masa [g]: 491
74,49
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
74,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400229
Dla numeru oe: 1351sp
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
245,80
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
245,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400193
Dla numeru oe: 1317p6
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
41,84
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
41,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 480
69,70
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
69,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054135
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
92,74
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
92,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052641
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
298,08
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
298,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2420728
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
65,35
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
65,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420710
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
112,79
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
112,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010554
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
83,66
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
83,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
37,70
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
37,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,66
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.303
Masa [g]: 303
45,87
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
45,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
89,24
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
89,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053008
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
80,49
zł/szt.
Kraków: pt. 31.10
U ciebie: pt. 31.10
80,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV605
50,18
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
50,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.14
Rozwiń więcej danych
24,41
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
24,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010347
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami przyłączeniowymi
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
39,62
zł/szt.
Kraków: śr. 29.10
U ciebie: śr. 29.10
39,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 308 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 308 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.