29 produktów
Wybierz auto
GAT054060
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
56,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
56,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054135
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
85,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
85,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054613
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
114,88
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
114,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.84
Masa [g]: 840
63,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
63,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV753
49,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
49,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPPE007
36,68
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
36,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421683
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Przewód układu chłodzącego: Od termostatu do pompy wodnej
207,18
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
207,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010538
Strona zabudowy: Pompa wodna
Materiał: Tworzywo sztuczne
132,62
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
132,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80163
Materiał: Tworzywo sztuczne
32,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
32,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61476
14,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
14,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400221
Dla numeru oe: 1336aw
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
160,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
160,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
70,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
70,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9812439880
Długość [mm]: 421
Rozwiń więcej danych
80,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
80,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
66,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
66,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010167
52,77
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
52,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053008
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
74,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054136
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
40,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
40,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052606
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
74,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
74,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054059
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
41,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
41,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
75,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
75,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 308 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 308 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.