31 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 9812439880
Długość [mm]: 421
Rozwiń więcej danych
83,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
83,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421662
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
98,31
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
98,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61476
14,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
14,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
9,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010554
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
84,47
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
84,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010538
Strona zabudowy: Pompa wodna
Materiał: Tworzywo sztuczne
140,22
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
140,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
242,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
242,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
76,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
68,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
68,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.84
Masa [g]: 840
64,82
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
64,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 42
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
38,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
38,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053008
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
84,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
84,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 531
160,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
160,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
78,92
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
78,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010167
54,15
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
54,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV753
50,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
50,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052606
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
72,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
72,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053044
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
78,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
78,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
17,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054059
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
40,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
40,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 308 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 308 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.