26 produktów
Wybierz auto
04703400115
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
19,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351ng
58,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
240,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
240,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 531
159,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
76,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV753
51,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
68,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421662
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
97,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
97,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400086
Dla numeru oe: 1323cr
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
33,22
zł/szt.
Kraków: wt. 16.09
U ciebie: wt. 16.09
33,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010167
56,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
56,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
39,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
76,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
76,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3400258
Dla numeru oe: 132334
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
28,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
28,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.84
Masa [g]: 840
64,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
64,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 150
Ciężar [kg]: 0.087
Rozwiń więcej danych
21,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
21,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 508 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 508 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.