30 produktów
Wybierz auto
04703400115
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
19,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9812439880
Długość [mm]: 421
Rozwiń więcej danych
83,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479502322
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
76,75
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
76,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA62104800
Ciężar [kg]: 0.157
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza
Rozwiń więcej danych
69,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 112
24,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1323jg
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do wymiennika ciepła
18,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61428
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do termostatu
16,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61429
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do rury wodnej
25,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421662
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
98,31
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
98,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.84
Masa [g]: 840
64,82
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
64,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV753
50,81
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
50,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703400086
Dla numeru oe: 1323cr
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
27,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
76,54
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
76,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1351ng
58,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 2.5
Kształt: Kształt o
Rozwiń więcej danych
9,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
9,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 531
160,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420223
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
242,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPPE007
37,03
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
37,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,57
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
39,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 508 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 508 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.