Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do PEUGEOT 508

25 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Masa [g]: 112
24,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 132334, Przewód układu chłodzącego: od silnika do termostatu
36,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX180647

MAXGEAR 18-0647

Ciężar [kg]: 0.157, Ilość: 1, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do roz...
33,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1351NG
69,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 531
159,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NTYCPPPE007

NTY CPP-PE-007

36,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 1323JG, Przewód układu chłodzącego: od rury łączącej do wymiennika ciepła
20,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.4
41,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.157, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza, P...
64,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Artykuł uzupełni...
91,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 100, Materiał 1. warstwy: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk),...
20,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
97,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 2.5, Kształt: kształt O, średnica wewnętrzna [mm]: 10, średnica zewnętrzna [mm...
9,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnienie...
80,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 28, Śr...
75,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 3RG80163

3RG 80163

Materiał: tworzywo sztuczne
33,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 150, Ciężar [kg]: 0.087, średnica wewnętrzna [mm]: 32, 36, Masa [g]: 87, Przew�...
21,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.157, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do rozdzielacza, P...
63,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: IBR17239

IBRAS 17239

Materiał: NBR-PCW, PA 66 GF 30, Jednostka ilości: Sztuka, Masa [g]: 145
38,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 508 – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 508 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach PEUGEOT 508

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 508

Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 508 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.