Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do PEUGEOT 508 II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z lewej u góry, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Artykuł uzupełni...
92,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 28, Śr...
71,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Pompa wodna, po stronie silnika, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 2.5, Kształt: kształt O, średnica wewnętrzna [mm]: 10, średnica zewnętrzna [mm...
9,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 508 II – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 508 II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach PEUGEOT 508 II

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie PEUGEOT 508 II

Przewód chłodzenia w aucie PEUGEOT 508 II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.