76 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404043
Dla numeru oe: 8200335745
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
29,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
29,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP700997
Materiał: Tworzywo sztuczne
28,47
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
28,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 33
Rozwiń więcej danych
13,42
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG81641
Ilość otworów: 6
59,25
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
59,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.32
Rozwiń więcej danych
59,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
59,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPNS008
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Numer seryjny: Cpp-ns-008
45,85
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
62,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika, od rury łączącej do zbiorniczka wyrównawczego
22,01
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
22,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT61469
Strona zabudowy: Wylot
Przewód układu chłodzącego: Od rury łączącej do do silnika
11,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
11,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.457
Ilość otworów: 6
Rozwiń więcej danych
59,40
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
59,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Masa [g]: 311
35,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
35,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.65
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
8,48
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
8,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR615121
Dla numeru oe: 7701061051
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
24,11
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
24,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ORI80437
64,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
64,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.48
Masa [g]: 480
110,25
zł/szt.
Kraków: pon. 08.12
U ciebie: pon. 08.12
110,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404169
Dla numeru oe: 8200155237
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
48,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
48,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404188
Dla numeru oe: 8200329613
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
169,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
169,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404193
Dla numeru oe: 8200155239
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
77,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 05.12
77,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR619256
Dla numeru oe: 8200210906
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
23,26
zł/szt.
Kraków: pon. 15.12
U ciebie: pon. 15.12
23,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT MEGANE II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT MEGANE II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.