77 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404043
Dla numeru oe: 8200335745
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
29,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.65
Ciężar [kg]: 0.001
Rozwiń więcej danych
8,48
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
8,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
22,16
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
22,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.93
Rozwiń więcej danych
120,82
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
120,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Jednostka pakowania
Masa [g]: 33
Rozwiń więcej danych
13,42
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
13,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.25
Rozwiń więcej danych
30,47
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
30,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404025
Dla numeru oe: 8200232018
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
42,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPNS008
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Numer seryjny: Cpp-ns-008
45,85
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054165
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
440,05
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
440,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT054167
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
428,10
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
428,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
GAT052669
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
83,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052656
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
26,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Średnica wewnętrzna [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
85,71
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
85,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180710
Materiał: Tworzywo sztuczne
67,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404169
Dla numeru oe: 8200155237
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
48,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180678
43,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV287
65,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404024
Dla numeru oe: 8200232034
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
22,26
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
22,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
30,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT MEGANE II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT MEGANE II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.