16 produktów
Wybierz auto
Nr art: FASFT94707
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: NTYCCKNS000
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MEY16142280000
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0451RC0016
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040122085
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ABA042027002
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VAIV460436
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: MALCRB103000S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451RC0030
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479700210
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 042260922085
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 049043009
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0451RC0017
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0479700431
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM7729005
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: KAM7729002
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Korek zbiorniczka wyrównawczego do samochodu RENAULT MEGANE II pozwala uszczelnić układ chłodniczy, zabezpieczając go jednocześnie przed nadmiernym wzrostem ciśnienia. Zawór korka otwiera w odpowiednim momencie, co pozwala obniżyć ciśnienie wewnątrz układu. Dzięki temu podzespoły układu chłodniczego nie zostaną uszkodzone. Zawór ciśnieniowy w korku zbiorniczka wyrównawczego umożliwia prawidłowe chłodzenie jednostki, co zabezpiecza silnik samochodu RENAULT MEGANE II przed przegrzaniem oraz zatarciem.
Podstawowym objawem niesprawnego korka zbiorniczka wyrównawczego są niekontrolowane wzrosty temperatury silnika w samochodzie RENAULT MEGANE II. Nieszczelny korek nie będzie w stanie utrzymać właściwego ciśnienia w układzie chłodzenia. Powody awarii korka mogą być różne. Począwszy od niesprawności zaworów, które nie są w stanie unosić się i powracać do swojej pozycji, do pęknięć na powierzchni korka. Również jego uszczelki mogą ulec zużyciu. Jeżeli stan korka wskazuje, że prawidłowe działanie elementu jest zaburzone, należy niezwłocznie wymienić element na nowy. Wymiana niesprawnego korka zbiornika wyrównawczego pomoże uniknąć poważniejszych awarii układu chłodzenia oraz przegrzania silnika samochodu RENAULT MEGANE II.