45 produktów
Wybierz auto
HAR610803
137,70
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
137,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR610802
117,74
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
117,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404181
Dla numeru oe: 924100018r
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
79,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
79,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054168
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
52,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
52,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Grubość [mm]: 4.2
Rozwiń więcej danych
22,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.22
Masa [g]: 220
59,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX180710
Materiał: Tworzywo sztuczne
68,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052656
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
27,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra, z prawej
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
111,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404097
Dla numeru oe: 110600004r
Przewód układu chłodzącego: Od silnika do termostatu
110,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404082
Dla numeru oe: 271a30013r
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
62,11
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
62,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404222
Dla numeru oe: 7701062288
Przewód układu chłodzącego: Od rury wodnej do pompy wody
19,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
19,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 243
73,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054559
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
28,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP700997
Materiał: Tworzywo sztuczne
28,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
28,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, po stronie silnika
Grubość [mm]: 5.2
Rozwiń więcej danych
19,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
19,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3404105
Dla numeru oe: 217410021r
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
42,39
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
42,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404076
Dla numeru oe: 924100030r
Strona zabudowy: Wylot
Rozwiń więcej danych
45,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04703404070
Dla numeru oe: 924000022r
Strona zabudowy: Wlot
Rozwiń więcej danych
27,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
25,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 18.07
25,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie RENAULT MEGANE III ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie RENAULT MEGANE III to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.