24 produktów
Wybierz auto
GAT053960
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
298,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
298,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010154
Strona zabudowy: Główny zbiornik wyrównawczy
82,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
82,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
63,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
45,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054543
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
133,53
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
133,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052542
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
83,71
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
83,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3406441
Dla numeru oe: 30680912
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
44,73
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
45,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV950399
78,59
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV950416
85,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
85,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31319053
45,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420671
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej na dole
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
82,00
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
82,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
87,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
87,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
588,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
588,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
53,65
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421674
Strona zabudowy: Z prawej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
70,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
70,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421687
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z szybkozłączką
Rozwiń więcej danych
141,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
141,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052302
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,06
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
32,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VOLVO XC70 ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VOLVO XC70 to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.