110 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052697
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
124,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
16,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606800
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
9,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117426
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Ogrzewanie/chłodzenie: Dla pojazdów z chłodnicą oleju skrzyni biegów
Rozwiń więcej danych
244,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
244,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW057
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Ctm-vw-057
12,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118553
Strona zabudowy: Od rury chłodzącej do zbiorniczka wyrównawczego
Długość całkowita [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
25,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
25,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421529
Strona zabudowy: Góra, z przodu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
499,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
499,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010319
Strona zabudowy: Z lewej, przedział silnikowy
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
266,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET4010389
148,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
148,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010449
Dla numeru oe: 1k0121087t
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
27,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
27,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010578
Materiał: Metal
Przewód układu chłodzącego: Od zbiornika wyrównawczego do chłodnicy silnika
148,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
148,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
140,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
140,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW BEETLE ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW BEETLE to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.