109 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052697
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
122,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
23,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
14,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
236,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
17,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW009
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Cpp-vw-009
58,06
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
58,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW013
Numer seryjny: Cpp-vw-013
138,58
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
138,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
72,47
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
72,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
77,46
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
77,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010423
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
99,79
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
99,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
45,04
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
45,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.5
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,85
zł/szt.
Kraków: pon. 26.05
U ciebie: pon. 26.05
10,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
21,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP117426
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Ogrzewanie/chłodzenie: Dla pojazdów z chłodnicą oleju skrzyni biegów
Rozwiń więcej danych
242,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP119238
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy spalin do przewodu wodnego
15,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW BEETLE ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW BEETLE to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.