1455 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,15
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
8,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
11,75
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
11,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,96
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
12,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP114943
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
26,87
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
26,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479109625
Materiał: Tworzywo sztuczne
25,18
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
25,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421221
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 4
Przewód układu chłodzącego: Połączenie rurowe do chłodnicy oleju, od chłodnicy oleju do bloku silnika
44,38
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
44,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,70
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
9,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,79
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
10,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479109197
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Rozwiń więcej danych
15,66
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
15,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV391
Ciężar [kg]: 0.26
37,62
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
37,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,61
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
9,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114304100
Dopływ / odpływ: Dla przepływu w przód
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do rury wodnej
18,29
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
18,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2420483
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
17,37
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
17,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042232918766
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,00
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
8,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102804
21,33
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
21,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606400
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
9,90
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
9,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479108900
Materiał: Rura stalowa
42,13
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
42,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
23,55
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
23,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,73
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
12,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.