102 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,24
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
8,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,86
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
9,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
12,05
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
12,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,66
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
12,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,74
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
9,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
18,64
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
18,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do rury wodnej
30,67
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
30,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
8,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.93
Rozwiń więcej danych
229,62
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
229,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
71,94
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
71,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,33
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
9,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
13,15
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
13,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
96,09
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
96,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
54,51
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
54,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 701819373p
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
31,50
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
31,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 192
28,76
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
28,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 360
Ciężar [kg]: 0.53
Rozwiń więcej danych
80,84
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
80,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
23,90
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
23,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
25,37
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
25,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
16,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
16,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW TRANSPORTER IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW TRANSPORTER IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.