109 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,22
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
8,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GOE5032442410
Grubość [mm]: 3.15
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
9,76
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
9,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,48
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
9,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.038
Zdjęcie producenta: 1
12,54
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
12,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
9,63
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
9,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04211191210101
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
19,35
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
19,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ93160080701
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
7,83
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
7,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP114938
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do rury wodnej
30,37
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
30,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Grubość [mm]: 3.15
Rozwiń więcej danych
8,66
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
8,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Ciężar [kg]: 0.93
Rozwiń więcej danych
227,41
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
227,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479108805
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Przewód układu chłodzącego: Od chłodnicy oleju do bloku silnika
13,02
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
13,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053335
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
71,63
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
71,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053330
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,58
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
91,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 074121051d
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
41,75
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
41,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzącego: Od zbiorniczka wyrównawczego do rury wodnej
24,44
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
24,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 074121073ak
28,89
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
28,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
79,58
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
79,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
63,13
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
63,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 4
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
8,59
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
8,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV396
Ciężar [kg]: 0.16
23,84
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
23,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW TRANSPORTER IV ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW TRANSPORTER IV to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.