14 produktów
Wybierz auto
0476TI20282
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
88,09
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725270
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
75,53
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317004900
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
55,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006094
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
79,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
79,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880750
Temperatura otwarcia [°c]: 76
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
128,82
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305127
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
69,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH687982J
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
95,90
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ51482K
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Długość [mm]: 144
Rozwiń więcej danych
92,93
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
92,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042878750
Temperatura otwarcia [°c]: 76
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
98,96
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1066F
Temperatura otwarcia [°c]: 77
85,88
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670122
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Z obudową, obudowa z tworzywa sztucznego
Rozwiń więcej danych
52,95
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317004890
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
91,67
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH44977G1
Temperatura otwarcia [°c]: 77
Rodzaj koprusu: Z obudową
147,42
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH67682G1
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
167,05
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 08.05
167,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu FORD S-MAX II zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie FORD S-MAX II nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu FORD S-MAX II. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.