21 produktów
Wybierz auto
05261880190
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
120,17
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
120,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101400
143,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
143,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX670115
64,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
64,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI15688
Temperatura otwarcia [°c]: 88
289,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
289,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
BEHTI11588
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
217,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
217,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI7887D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
166,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
166,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH20570G1
Temperatura otwarcia [°c]: 70
Rodzaj koprusu: Z obudową
113,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
113,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH21588G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową
145,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
145,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH654788J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
159,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
159,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100110
70,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
70,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TI7887D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
154,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
154,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMAR003
Numer seryjny: Ctm-ar-003
107,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1143H
Temperatura otwarcia [°c]: 88
130,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
130,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH648988J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
96,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
96,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH657688J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
136,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
136,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTI15688
Temperatura otwarcia [°c]: 88
287,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
287,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG352317003550
Temperatura otwarcia [°c]: 87
102,27
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
102,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317100340
22,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
22,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMAR000
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
67,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
67,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880150
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
159,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 13.05
159,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu LANCIA KAPPA zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie LANCIA KAPPA nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu LANCIA KAPPA. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.