Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
116 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
79,19
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
79,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
35,16
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
35,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez uszczelnienia
241,17
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
241,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
162,88
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
162,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 89
51,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
51,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ciężar [kg]: 0.46
Rozwiń więcej danych
115,18
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
115,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
92,19
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
92,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ilość połączeń: 2
89,66
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
89,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
77,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
77,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Wysokość 1 [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
25,37
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
25,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
243,70
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
243,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Rodzaj koprusu: Z obudową
143,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
143,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
21,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
21,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Średnica [mm]: 35
Rozwiń więcej danych
67,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
67,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
40,79
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
40,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Ciężar [kg]: 0.19
Rozwiń więcej danych
97,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
97,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
58,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
58,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
Ilość połączeń: 2
83,18
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
83,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 83
71,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
71,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 82
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
73,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
73,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu MAZDA 3 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie MAZDA 3 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu MAZDA 3. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.