49 produktów
Wybierz auto
MAG352317002940
Temperatura otwarcia [°c]: 88
137,07
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI14688
Temperatura otwarcia [°c]: 88
349,69
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
349,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX180248
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
107,99
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
107,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1134H
Temperatura otwarcia [°c]: 88
159,53
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
159,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TI14688
Temperatura otwarcia [°c]: 88
340,32
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
340,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV38FI10
Temperatura otwarcia [°c]: 88
160,30
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
160,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH38FIFI10
Temperatura otwarcia [°c]: 88
138,57
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
138,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH717688J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
213,05
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
213,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880405
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
187,55
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
187,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880571
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
199,40
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
199,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMAR005
Numer seryjny: Ctm-ar-005
99,58
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
99,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM88495
Temperatura otwarcia [°c]: 88
232,32
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
232,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM88984
Temperatura otwarcia [°c]: 88
276,15
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
276,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
DAYDT1181H
Temperatura otwarcia [°c]: 88
94,63
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
94,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMFT015
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Numer seryjny: Ctm-ft-015
92,22
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
92,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006458
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
259,77
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
259,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG352317003160
Temperatura otwarcia [°c]: 88
130,73
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
130,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI12588
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
207,47
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
207,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI15588
Temperatura otwarcia [°c]: 88
321,25
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
321,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS9000707
Dla numeru oe: 46790296
145,56
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
145,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu ALFA ROMEO 147 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie ALFA ROMEO 147 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu ALFA ROMEO 147. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.