50 produktów
Wybierz auto
BEHTI14688
Temperatura otwarcia [°c]: 88
349,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
349,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX180248
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
107,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317002940
Temperatura otwarcia [°c]: 88
137,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TI14688
Temperatura otwarcia [°c]: 88
318,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
318,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
DAYDT1134H
Temperatura otwarcia [°c]: 88
159,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV38FI10
Temperatura otwarcia [°c]: 88
160,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
160,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476TI17088
Temperatura otwarcia [°c]: 88
276,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH38FIFI10
Temperatura otwarcia [°c]: 88
138,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
138,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH688288J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
161,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV24990048
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
193,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH717688J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
213,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
213,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880405
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
187,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261880571
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
199,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMAR005
Numer seryjny: Ctm-ar-005
99,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4006458
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
259,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
259,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
DESDTM88495
Temperatura otwarcia [°c]: 88
232,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
232,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM88984
Temperatura otwarcia [°c]: 88
276,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
276,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMFT015
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Numer seryjny: Ctm-ft-015
92,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
92,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI12588
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
207,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BEHTI15588
Temperatura otwarcia [°c]: 88
321,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu ALFA ROMEO 147 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie ALFA ROMEO 147 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu ALFA ROMEO 147. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.