-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
58 produktów
Wybierz auto
0451TH714988J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
139,83
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
139,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317002940
Temperatura otwarcia [°c]: 88
137,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG352317101270
20,97
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
20,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1143H
Temperatura otwarcia [°c]: 88
130,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
130,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTI15788
Temperatura otwarcia [°c]: 88
381,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
381,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALTI16288
Temperatura otwarcia [°c]: 88
368,49
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
368,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0451TH682588J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
285,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
285,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
05261880676
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
255,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
255,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYCTMAR003
Numer seryjny: Ctm-ar-003
107,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMAR005
Numer seryjny: Ctm-ar-005
99,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
99,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DESDTM88774
Temperatura otwarcia [°c]: 88
254,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
254,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
DESDTM88787
Temperatura otwarcia [°c]: 88
254,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
254,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
BEHTI7887D
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
166,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
166,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1181H
Temperatura otwarcia [°c]: 88
94,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
94,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0357TH28288G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Z obudową
280,01
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
280,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
05261880565
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
223,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
223,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MALTI17488
Temperatura otwarcia [°c]: 88
214,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
214,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH650688J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
99,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
99,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMAR000
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
67,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
67,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725231
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
201,25
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
201,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu ALFA ROMEO 156 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie ALFA ROMEO 156 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu ALFA ROMEO 156. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.