18 produktów
Wybierz auto
HEPTM1051
Dla numeru oe: 11518577895
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rozwiń więcej danych
313,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
313,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Temperatura otwarcia [°c]: 88
77,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA92972
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ogrzewanie/chłodzenie: Z otworem odpowietrzającym
167,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
167,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1054
Dla numeru oe: 11518472111
Temperatura otwarcia [°c]: 85
212,15
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
212,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH69285G1
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
138,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
138,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1021
Dla numeru oe: 11 53 7 644 811
Temperatura otwarcia [°c]: 101
Rozwiń więcej danych
1 135,59
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
1 135,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
EPS1879976
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ogrzewanie/chłodzenie: Z otworem odpowietrzającym
Rozwiń więcej danych
92,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
72,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ1111103K
Dla numeru oe: 11518623576
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Rozwiń więcej danych
203,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
203,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ123985K
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
115,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
115,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS55866
799,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
799,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MOJ123885K
Temperatura otwarcia [°c]: 85
Rodzaj koprusu: Z obudową
138,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
138,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMBM051
Numer seryjny: Ctm-bm-051
673,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
673,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH411471103D
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem, bez podstawowego mocowania, bez pompy wodnej
195,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
195,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1052
Dla numeru oe: 11518577894
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rozwiń więcej danych
212,15
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
212,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1180
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
266,11
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
266,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
GATTH64187G1
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
123,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY3282280022
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
106,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu BMW 2 F46 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie BMW 2 F46 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu BMW 2 F46. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.