Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
93 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 101
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
208,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
208,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 103
310,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
310,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
152,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
152,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 105
107,79
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
107,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 101
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rozwiń więcej danych
263,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
263,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
147,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
147,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
52,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
52,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
146,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
146,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.145
Rozwiń więcej danych
143,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
143,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
176,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
176,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
75,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
75,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.09
Rozwiń więcej danych
72,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
72,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
95,14
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
95,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
72,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
72,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 108
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
177,41
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
177,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 17 21 7 638 681
69,04
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
69,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
216,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
216,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
59,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87, 88
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
76,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
76,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 103
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
211,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
211,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu BMW 5 F11 zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie BMW 5 F11 nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu BMW 5 F11. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.