Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
30 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Z obudową
36,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
36,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
57,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
57,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa metalowa
Rozwiń więcej danych
59,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
59,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
58,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
58,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
43,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
43,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Wysokość 1 [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
35,58
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
35,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
36,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
42,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
42,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
43,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
43,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Gwintowana złączka: M 12 x 1,5
Rozwiń więcej danych
93,66
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
93,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
80,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
80,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
94,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
94,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
35,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
35,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa zintegrowana
38,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
38,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Z obudową
83,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
83,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
30,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
30,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
69,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
69,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
44,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
44,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
34,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
34,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 87
37,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
37,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu FIAT SEICENTO zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie FIAT SEICENTO nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu FIAT SEICENTO. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.