11 produktów
Wybierz auto
0357TH00188G1
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
29,76
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
29,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV159920021
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
35,06
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
35,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMCH006
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
30,40
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH731077J
Temperatura otwarcia [°c]: 77
79,31
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
79,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ47588K
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Średnica 1 [mm]: 54
Rozwiń więcej danych
31,47
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
31,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPTM1306
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
48,68
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
48,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTH731195J
Temperatura otwarcia [°c]: 95
66,07
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
66,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC49225
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
39,48
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
39,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,86
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
19,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH596288J
Temperatura otwarcia [°c]: 88
Wysokość 1 [mm]: 22.5
Rozwiń więcej danych
37,10
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
37,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMCH005
Temperatura otwarcia [°c]: 76.7
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
37,37
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
37,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu JEEP COMPASS I zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie JEEP COMPASS I nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu JEEP COMPASS I. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.