Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Rodzaj koprusu: Obudowa z tworzywa sztucznego
105,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
105,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 95
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
103,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
103,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
56,38
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
56,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 95
34,76
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
34,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Średnica 1 [mm]: 46
Rozwiń więcej danych
31,36
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
31,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Temperatura otwarcia [°c]: 91
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
49,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
49,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu JEEP WRANGLER III zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie JEEP WRANGLER III nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu JEEP WRANGLER III. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.