-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
35 produktów
Wybierz auto
MAG352317100810
29,90
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
29,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAC78999
Temperatura otwarcia [°c]: 97
65,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
65,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1880999
Temperatura otwarcia [°c]: 97
74,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
74,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ96580K
Temperatura otwarcia [°c]: 80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
54,47
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
54,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
EPS1880965
Temperatura otwarcia [°c]: 80
62,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
62,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOJ97397K
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
Rozwiń więcej danych
60,12
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
60,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH60380G1
Temperatura otwarcia [°c]: 80
70,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
70,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF725225
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Rodzaj koprusu: Obudowa oddzielna
35,00
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
35,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH63497G1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
75,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
75,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB108185
Temperatura otwarcia [°c]: 105
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
51,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
51,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH7266105
Temperatura otwarcia [°c]: 105
46,33
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
46,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAC78965
Temperatura otwarcia [°c]: 80
55,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1271V
Temperatura otwarcia [°c]: 80
44,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
44,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DAYDT1266H
Temperatura otwarcia [°c]: 80
298,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
298,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
MOJ96487K
Temperatura otwarcia [°c]: 87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
60,24
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
60,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GATTH59787G1
74,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
74,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV15992120
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Ciężar [kg]: 0.066
Rozwiń więcej danych
89,85
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
89,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP638755
Temperatura otwarcia [°c]: 97
Średnica zewnętrzna [mm]: 33.5
Rozwiń więcej danych
30,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
30,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CALTHK726780
Temperatura otwarcia [°c]: 80, 105
Rodzaj koprusu: Bez obudowy
81,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
81,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0451TH727487
Temperatura otwarcia [°c]: 87
47,27
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
47,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Termostat to jeden z podstawowych podzespołów układu chłodzenia. Jego zadaniem jest otwieranie i zamykanie obiegu cieczy chłodzącej, w zależności od aktualnej temperatury płynu. Jeżeli temperatura płynu wynosi mniej niż 90-95 stopni Celsjusza, krąży on wokół silnika – w krótkim obiegu. Po przekroczeniu tej wartości temperatury, termostat otwiera długi obieg, którym płyn dopływa do chłodnicy. Po schłodzeniu płynu o około 20 stopni Celsjusza chłodziwo jest ponownie kierowane do głowicy oraz bloku silnika, termostat samochodu VW UP zamyka obieg, a płyn odbiera kolejną dawkę ciepła z jednostki. Po ponownym podgrzaniu płynu do odpowiedniej temperatury cały proces jest powtarzany od nowa.
Uszkodzony termostat w aucie VW UP nie jest w stanie zamykać i otwierać dużego obiegu płynu chłodzącego. Objawy są jednak zależne od pozycji, w jakiej popsuje się termostat do samochodu VW UP. Jeżeli obieg pozostaje cały czas otwarty, to płyn chłodniczy stale przepływa przez chłodnice, a silnik nie może osiągnąć roboczej temperatury pracy. Wiąże się to ze znacznie wyższym spalaniem oraz przyspieszonym zużyciem silnika. Bardziej niebezpieczna jest sytuacja, w której termostat ulegnie awarii w pozycji zamkniętej. Wówczas silnik jest pozbawiony chłodzenia, płyn chłodniczy ulegnie zagotowaniu, powodując znaczny wzrost temperatury jednostki.