8 produktów
Wybierz auto
0510250005
29,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
29,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG80684
Ciężar [kg]: 0.039
36,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
36,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550377A
Ilość połączeń: 3
24,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
37,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
37,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT138139
80,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
80,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA60945166
Ciężar [kg]: 0.03
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
49,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
49,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Rozmiar klucza: 21
Rozwiń więcej danych
47,12
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
47,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479701733
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
27,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
27,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT TWINGO I bieżąca prędkość pojazdu obliczana jest na podstawie wskazań czujnika prędkości. Zlicza on obroty wału napędowego, na ich podstawie obliczając liczbę obrotów kół jezdnych. Informacje te czujnik przekazuje do sterownika, który przelicza je na prędkość, podawaną na prędkościomierzu w kilometrach lub milach na godzinę.
Czujnik prędkości jest urządzeniem elektronicznym, którego niepoprawna praca powoduje błędne wskazania prędkościomierza pojazdu. Najczęściej spotykane objawy usterki w przypadku samochodu RENAULT TWINGO I, związane są ze wskazywaniem zbyt niskiej, w stosunku do rzeczywistej, prędkości jazdy lub całkowitym brakiem wskazań prędkościomierza. Zdarza się także, że wskazówka prędkościomierza przesuwa się ruchem skokowym zamiast liniowego podczas przyspieszania.
W przypadku wystąpienia wymienionych objawów w samochodzie RENAULT TWINGO I, czujnik prędkości jest jednym z pierwszych podzespołów, które warto sprawdzić. Nawet jeżeli badanie auta testerem diagnostycznym nie wykaże kodów usterek, związanych z pracą czujnika (co dzieje się dość często), warto sprawdzić optycznie jego stan oraz podłączenie do instalacji zasilającej. Kolejne kroki diagnostyczne zależne są od konkretnego typu czujnika, wykorzystanego w danej wersji pojazdu (może być to czujnik indukcyjny lub czujnik Halla). Ze względu na stosunkowo niską cenę czujnika, często stosowaną metodą jest próba wymiany czujnika bez przeprowadzania zaawansowanej diagnostyki.