8 produktów
Wybierz auto
Wymiar gwintu: 3/8x18 nptf
33,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: M14x1.5
50,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: M14x1.5
49,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
162,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: 3/8x18 nptf
Rozwiń więcej danych
66,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1,5
Ilość biegunów: 2
42,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
34,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Prawidłowe spalanie mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach współczesnych samochodów jest zależne od wielu parametrów dostarczanych przez czujniki. Przykładem jest czujnik temperatury powietrza dolotowego, który mierzy temperaturę panującą w rurze doprowadzającej powietrze do silnika i przekazuje informację o niej do sterownika silnika. W samochodzie FORD ESCORT VI sterownik silnika na podstawie tej informacji decyduje o parametrach mieszanki paliwowo-powietrznej i kącie wyprzedzenia zapłonu.
Czujnik temperatury powietrza dolotowego w samochodzie FORD ESCORT VI jest narażony na usterki z powodu pracy w trudnej lokalizacji. Często osadzają się na nim zanieczyszczenia, które zaburzają prawidłowy proces pomiaru temperatury. Podobnie jak inne elementy układu elektrycznego, czujnik jest także narażony na usterki związane z uszkodzeniem podłączeń napięciowych, m.in. na korozję styków.
Nieprawidłowe działanie czujnika temperatury powietrza dolotowego w samochodzie FORD ESCORT VI zostaje zapisane jako kod usterki, który można odczytać za pomocą testera diagnostycznego. Zwykle na desce rozdzielczej pojazdu podświetlona zostanie także kontrolka „check engine”. Inne objawy, które mogą wskazywać na awarię czujnika to wzrost zużycia paliwa, trudności z uruchomieniem silnika lub spadek jego mocy. Czujnik temperatury powietrza dolotowego jest elementem nienaprawialnym. Należy wymienić go na nowy podzespół.