16 produktów
Wybierz auto
0382SKJ20DRM11S
Średnica [mm]: 14
Rozmiar klucza: 16
Rozwiń więcej danych
57,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
57,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
22,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
22,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CHACET3
Odstęp elektrod: 0.9
Technika połączeń: Sae
Rozwiń więcej danych
21,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
21,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CHACCH9407
Odstęp elektrod: 1
Technika połączeń: Sae
Rozwiń więcej danych
27,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
27,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7100028
Gwint zewn. [mm]: 14,0
Rozmiar klucza: 16 mm
Rozwiń więcej danych
23,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
23,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540242240675
Odstęp elektrod: 1
Gwint zewn. [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
39,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
39,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382VXUHC22G
Średnica [mm]: 12
Rozmiar klucza: 16
Rozwiń więcej danych
58,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
58,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03457960
Gwint zewn. [mm]: 12,0
Rozmiar klucza: 16 mm
Rozwiń więcej danych
70,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
70,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03459329
Gwint zewn. [mm]: 14,0
Rozmiar klucza: 16 mm
Rozwiń więcej danych
71,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
71,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7100009
Gwint zewn. [mm]: 12,0
Rozmiar klucza: 16 mm
Rozwiń więcej danych
25,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
25,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540242140523
Odstęp elektrod: 1
Gwint zewn. [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
40,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
40,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0382SXU22HCR11S
Średnica [mm]: 12
Rozmiar klucza: 16
Rozwiń więcej danych
59,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
59,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0242135559
Odstęp elektrod: 1
Gwint zewn. [mm]: 12
Rozwiń więcej danych
49,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
49,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM7100066
Odstęp elektrod: 1.1
Wymiar gwintu: 12
Rozwiń więcej danych
24,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540242230523
Odstęp elektrod: 1
Gwint zewn. [mm]: 14
Rozwiń więcej danych
36,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
36,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NGK92932
Gwint zewn. [mm]: 12,0
Rozmiar klucza: 16 mm
Rozwiń więcej danych
71,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
71,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem świecy zapłonowej jest wytworzenie iskry w silniku samochodu HONDA ACCORD VIII. Wykorzystywana do tego jest energia z akumulatora, przechodząca przez kolejne podzespoły układu zapłonowego. Na końcu układu znajdują się właśnie świece iskrowe, podłączone do niego za pomocą przewodów zapłonowych. Druga strona świecy jest wkręcona do silnika za pomocą korpusu. Na końcu świecy zapłonowej znajdują się dwie elektrody – środkowa oraz boczna – pomiędzy którymi pojawia się iskra inicjująca zapłon.
W przypadku zużycia świec zapłonowych praca silnika samochodu HONDA ACCORD VIII zostanie zaburzona. Zauważalna będzie nierówna praca jednostki, mogą także wystąpić problemy z rozruchem. Obniżą się również osiągi, co może postępować powoli i być trudne do wychwycenia w początkowej fazie. Niesprawne świece nie będą właściwie wypalać mieszanki paliwowo-powietrznej, przez co z rury wydechowej może wydobywać się ciemny dym. Aby zweryfikować stan świec, należy wymontować je z silnika i sprawdzić jak wyglądają. Jeżeli widoczny jest na nich czarny osad i nadmiar oleju, a elektrody są zniszczone, to konieczna jest szybka wymiana świec zapłonowych na nowe.
Wymiana klasycznych świec zapłonowych w pojeździe HONDA ACCORD VIII powinna być przeprowadzana co około 30-40 tysięcy kilometrów. Bardziej zaawansowane świece platynowe lub irydowe mogą wymagać wymiany nawet dopiero po około 120 tysiącach kilometrów. Częstszej kontroli stanu świec zapłonowych mogą wymagać samochody wykorzystujące LPG, z uwagi na nieco inne warunki pracy silnika.