16 produktów
Wybierz auto
BOS1986A01408
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 210
Rozwiń więcej danych
1 518,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 518,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCAL10541AS
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
821,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
821,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCAL10547AS
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
656,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
656,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EL015637391
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
854,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
854,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL443318
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 200
Rozwiń więcej danych
1 844,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
1 844,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0354F000BL0777
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rodzaj mocowania: Podwójna dźwignia obrotowa
Rozwiń więcej danych
1 159,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 159,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT74243
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Długość [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
607,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
607,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPA0668S
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
765,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
765,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR209528A
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
1 077,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
1 077,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR209543A
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora do [a]: 150
1 001,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
1 001,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986082310
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Napięcie znamionowe: 14
Rozwiń więcej danych
593,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 30.05
593,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 248,71 zł
ASPA0665PR
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
607,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
607,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPA0665S
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
622,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
622,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPA0668PR
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
753,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
753,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL443316
Napięcie [v]: 14
Prąd ładowania alternatora [a]: 200
Rozwiń więcej danych
1 740,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 740,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPA0353
Napięcie [v]: 12
Prąd ładowania alternatora [a]: 150
Rozwiń więcej danych
650,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
650,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu IVECO DAILY VI. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.
Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie IVECO DAILY VI, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.
W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.