Powiadom mnie o dostępności

Alternatory do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

AS-PL
CASCO
HC-CARGO
Alternator HC-CARGO 112355

Napięcie [v]: 14

Prąd ładowania alternatora [a]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

481,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

481,11

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator HC-CARGO 114187

Napięcie [v]: 14

Prąd ładowania alternatora [a]: 105

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

683,46

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

683,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator CASCO CAL35101AS

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 75

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

556,99

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

556,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator CASCO CAL35166AS

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

579,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

579,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator CASCO CAL35171AS

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 105

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

605,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

605,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator AS-PL A5188

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 140

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

580,41

zł/szt.

Kraków: pon. 15.09

U ciebie: pon. 15.09

580,41

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator AS-PL A5155

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 105

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

646,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

646,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator AS-PL A5053

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 125

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

523,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

523,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator AS-PL A5025

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

544,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

544,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Do czego służy alternator w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC?

Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.

Objawy awarii alternatora w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – wymiana alternatora

W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.