-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Alternatory do TOYOTA CELICA VI

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Alternator BOSCH 0 986 040 471

Prąd ładowania alternatora [a]: 70

Długość [mm]: 159

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

601,37

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

601,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 123,00 zł

Alternator NIPPARTS J5112086

Napięcie [v]: 14

Prąd ładowania alternatora [a]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

335,35

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

335,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator ASHIKA 002-T537

Napięcie [v]: 12

Pozycja / stopień: R 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

604,21

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

604,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator ERA 210266A

Napięcie [v]: 14

Prąd ładowania alternatora [a]: 70

641,30

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

641,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator CASCO CAL40110AS

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

515,93

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

515,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator JAPKO 2T587

Napięcie [v]: 12

Natężenie prądu [a]: 80

776,93

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

776,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator HC-CARGO 111579

Napięcie [v]: 14

Prąd ładowania alternatora [a]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

417,26

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

417,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator AS-PL A6012

Napięcie [v]: 12

Prąd ładowania alternatora [a]: 70

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

494,49

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

494,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Alternator HELLA 8EL 012 426-501

Napięcie [v]: 14

Prąd ładowania alternatora [a]: 80

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

610,83

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

610,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

550,71

zł/szt.

Kraków: śr. 25.06

U ciebie: śr. 25.06

550,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA CELICA VI

Do czego służy alternator w samochodzie TOYOTA CELICA VI?

Alternator to jeden z podstawowych podzespołów samochodu TOYOTA CELICA VI. Jego zadaniem jest dostarczanie prądu, dzięki czemu pojazd może ruszyć – jeśli element ten zawiedzie, nie można liczyć na poprawne wystartowanie jednostki napędowej. Po odpaleniu silnika alternator zamienia energię mechaniczną na prąd zmienny. Dzięki temu stale podtrzymywane jest ładowanie akumulatora i praca wszelkich elementów samochodu zasilanych elektrycznie.

Objawy awarii alternatora w samochodzie TOYOTA CELICA VI

Uszkodzony alternator uniemożliwia uruchomienie pojazdu – w takiej sytuacji do silnika nie dociera energia, przez co samochód nie jest w stanie ruszyć. Aby nie dopuścić do całkowitego zniszczenia tego komponentu, warto zwracać uwagę na objawy, które świadczą o problemach z alternatorem. Pierwszym z nich jest kontrolka akumulatora w aucie TOYOTA CELICA VI, która pojawia się na desce rozdzielczej w trakcie jazdy. Najczęściej nie znika ona po ponownym odpaleniu silnika i stale informuje o problemie. Poza kontrolką akumulatora warto sprawdzać siłę mocy urządzeń elektrycznych. Przy problemach z alternatorem możemy zaobserwować także migotanie żarówek czy słabsze świecenie, co będzie widoczne głównie w trakcie nocnych tras.

TOYOTA CELICA VI – wymiana alternatora

W przypadku wykrycia problemów z alternatorem można działać na kilka sposobów. Jeśli awaria zostanie zauważona wystarczająco wcześnie, nie trzeba wymieniać całego komponentu – niekiedy wystarczy nowe koło pasowe lub pasek klinowy. Jeśli jednak alternator nie jest już w stanie funkcjonować, należy udać się do warsztatu i wymienić go na nowy element.