28 produktów
Wybierz auto
JPG1190200600
Ograniczenia producenta: Valeo/motorola
Napięcie robocze [v]: 14
47,67
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
47,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215243
Napięcie [v]: 14.4
101,21
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
101,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV10771019
Dla numeru oe: 038 903 803 k
Ograniczenia producenta: Valeo
392,30
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
392,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR216226
Napięcie [v]: 14.5
75,42
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
75,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR216222
Napięcie [v]: 14
260,70
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
260,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASPARE0017
Napięcie [v]: 12
25,90
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
25,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130619
Napięcie [v]: 14.5
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
99,76
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
99,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130722
Napięcie znamionowe: 14.5
Gwarancja: 5 lat gwarancji
214,63
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
214,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 14
118,61
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
118,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2390046
Ograniczenia producenta: Valeo
Rodzaj alternatora: Regulator napięcia regulujący negatywnie
Rozwiń więcej danych
89,97
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
89,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2390101
Napięcie [v]: 14
Numer alternatora: Sg10b022+sg10b023
221,44
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
221,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215286
Napięcie [v]: 14.6
39,80
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
39,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215844
Napięcie [v]: 14.6
97,10
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
97,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040117200
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
78,68
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
78,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HIT130555
Napięcie [v]: 14
Ograniczenia producenta: Oe bosch
Rozwiń więcej danych
60,09
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
60,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR215837
Napięcie [v]: 14.7
36,98
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
36,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR216148
Napięcie [v]: 14
89,46
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
89,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510100035
Napięcie znamionowe: 14
Napięcie ładowania [v]: 14.4
27,89
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
27,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1190201202
Ograniczenia producenta: Valeo
Napięcie robocze [v]: 14.5
264,89
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
264,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 14
118,61
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
118,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Regulator napięcia alternatora w samochodzie FIAT ULYSSE służy do utrzymania poprawnych parametrów pracy alternatora, którego zadaniem jest ciągłe ładowanie akumulatora. To jeden z najbardziej istotnych elementów układu elektrycznego samochodu – alternator przekazuje energię niezbędną do sprawnego działania silnika i innych ważnych podzespołów. Podczas jazdy samochodem napięcie energii elektrycznej ulega zmianie zależnie od poboru mocy, zapotrzebowania, a także prędkości i obrotów silnika. Skoki napięcia są bardzo niebezpieczne dla instalacji elektrycznej, co sprawia, że obecność regulatora w autach FIAT ULYSSE jest niezbędna.
Regulator napięcia alternatora w aucie FIAT ULYSSE jest elementem eksploatacyjnym, a więc ulega stopniowemu zużyciu. Po pewnym czasie konieczna jest jego wymiana. Sygnałem dla kierowcy, że potrzebny będzie zakup nowej części, jest kontrolka ładowania wyświetlająca się na desce rozdzielczej. Innym symptomem zużycia regulatora napięciowego jest brak prądu podczas jazdy, objawiający się słabym napięciem ładowania, a także bardzo charakterystycznym zapachem siarki.
Wymiana regulatora napięcia w samochodzie FIAT ULYSSE jest prostym zadaniem. W pierwszej kolejności należy wyjąć alternator i rozkręcić jego obudowę, ponieważ to właśnie w niej znajduje się regulator. Następnie należy wyjąć starą część i umieścić w jego miejsce nowy zakupiony wcześniej komponent.