8 produktów
Wybierz auto
ERR880114A
Ciężar [kg]: 0.86
Ilość połączeń: 4
203,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
203,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA10494
Ilość biegunów: 4
195,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
195,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR512337
Rezystancja [ohm]: 1.2, 9300
41,30
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
41,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELGN1051312B1
207,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
207,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
189,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
189,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO70E0008OYO
Ilość połączeń: 4
215,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
215,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261970219
Technika połączeń: Distributor
107,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
107,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
036720490
Napięcie [v]: 12
138,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
138,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem cewki zapłonowej jest przetwarzanie prądu o niskim napięciu, w prąd o wysokim napięciu. Po skumulowaniu wystarczającej dawki energii cewka wysyła impuls elektryczny do świec zapłonowych, co powoduje zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej a w efekcie umożliwia pracę silnika benzynowego.
Cewka zapłonowa jest zbudowana z dwóch uzwojeń elektrycznych – pierwotnego oraz wtórnego. Uzwojenia są nawinięte na żelazny rdzeń cewki. Prąd z akumulatora jest dostarczany do uzwojenia pierwotnego, wówczas we wnętrzu cewki jest wytwarzane pole elektromagnetyczne. Obwód zostaje zamknięty, co powoduje zjawisko indukcji. Pole elektromagnetyczne zostaje załamane, wytwarzając przy tym prąd o wysokim napięciu, który jest przekazywany do uzwojenia wtórnego. Uzwojenie wtórne zwielokrotnia napięcie, które dalej trafia do świecy i umożliwia jej wytworzenie iskry.
Cewka zapłonowa do samochodu CHEVROLET SPARK Spark I jest narażona na uszkodzenie przez kontakt z wilgocią, a także wskutek błędów popełnionych podczas montażu. Zużyte świece oraz przewody rozruchowe mocno obciążają cewkę zapłonową, przez co może dojść do jej przedwczesnego zużycia. Uszkodzona cewka zapłonowa w samochodzie CHEVROLET SPARK Spark I objawia się m.in.: