Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
13 produktów
Wybierz auto
Jakość: Oe
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1
189,11
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
189,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łącznika
98,64
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
98,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Technika połączeń: Sae
Rozwiń więcej danych
103,59
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
103,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Technika połączeń: Sae
Rozwiń więcej danych
81,70
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
81,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
80,36
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
80,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
148,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
148,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
67,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
67,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.24
Rozwiń więcej danych
90,87
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
90,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łącznika
63,45
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
63,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
146,03
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
146,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
67,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
67,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
159,44
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
159,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1
Rozwiń więcej danych
148,20
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
148,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem cewki zapłonowej jest przetwarzanie prądu o niskim napięciu, w prąd o wysokim napięciu. Po skumulowaniu wystarczającej dawki energii cewka wysyła impuls elektryczny do świec zapłonowych, co powoduje zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej a w efekcie umożliwia pracę silnika benzynowego.
Cewka zapłonowa jest zbudowana z dwóch uzwojeń elektrycznych – pierwotnego oraz wtórnego. Uzwojenia są nawinięte na żelazny rdzeń cewki. Prąd z akumulatora jest dostarczany do uzwojenia pierwotnego, wówczas we wnętrzu cewki jest wytwarzane pole elektromagnetyczne. Obwód zostaje zamknięty, co powoduje zjawisko indukcji. Pole elektromagnetyczne zostaje załamane, wytwarzając przy tym prąd o wysokim napięciu, który jest przekazywany do uzwojenia wtórnego. Uzwojenie wtórne zwielokrotnia napięcie, które dalej trafia do świecy i umożliwia jej wytworzenie iskry.
Cewka zapłonowa do samochodu FIAT FREEMONT jest narażona na uszkodzenie przez kontakt z wilgocią, a także wskutek błędów popełnionych podczas montażu. Zużyte świece oraz przewody rozruchowe mocno obciążają cewkę zapłonową, przez co może dojść do jej przedwczesnego zużycia. Uszkodzona cewka zapłonowa w samochodzie FIAT FREEMONT objawia się m.in.: