6 produktów
Wybierz auto
367,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
367,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
364,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
364,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA011611911
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 22
Rozwiń więcej danych
650,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
650,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
330,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
330,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA011612731
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 8
Rozwiń więcej danych
394,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
394,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986024710
Moc znamionowa [kw]: 2
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Rozwiń więcej danych
451,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 17.07
451,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 268,14 zł
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu JEEP COMPASS I. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie JEEP COMPASS I powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu JEEP COMPASS I jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie JEEP COMPASS I mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.