8 produktów
Wybierz auto
JPG3990300700
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 10,12
Rozwiń więcej danych
540,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
540,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
241,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
241,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
611,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
611,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
450,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
450,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
531,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
531,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAG943211401010
532,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
532,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
685,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
685,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
375,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
375,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu MITSUBISHI L200 IV. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie MITSUBISHI L200 IV powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu MITSUBISHI L200 IV jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie MITSUBISHI L200 IV mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.