8 produktów
Wybierz auto
1 103,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
1 103,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
363,75
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
363,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
491,60
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
491,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8EA011611881
Napięcie [v]: 12
Ilość zębów: 9
Rozwiń więcej danych
532,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
532,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
337,16
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
337,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
317,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
317,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
457,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
457,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
548,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
548,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rozrusznik to element odpowiedzialny za uruchomienie silnika samochodu PORSCHE CAYENNE II. Energia elektryczna doprowadzana z akumulatora do rozrusznika jest w nim zamieniana na pracę mechaniczną, która pozwala na obrót koła zamachowego w silniku. Dzięki temu wał korbowy jest wprawiany w ruch i osiąga prędkość umożliwiającą rozpoczęcie pracy silnika. Rozrusznik jest w stanie uruchomić silnik dzięki odpowiedniemu przełożeniu zębatek silnika i rozrusznika. Mała zębatka na wirniku rozrusznika obraca się bardzo szybko, napędzając dużą zębatkę silnika. Dzięki temu stosunkowo niewielki moment obrotowy może doprowadzić do uruchomienia jednostki.
Zepsuty rozrusznik w samochodzie PORSCHE CAYENNE II powoduje problemy z uruchomieniem silnika, czasem rozruch jednostki jest wręcz niemożliwy. Powodem awarii może być przegrzanie, przez które rozrusznik nie kręci z wystarczającą siłą. Rozrusznik samochodu PORSCHE CAYENNE II jest przystosowany do pracy krótkookresowej. Gdy problemy z odpaleniem silnika wynikają z innego powodu niż rozrusznik, to wielokrotne próby uruchomienia silnika mogą doprowadzić do przegrzania rozrusznika. Elementy rozrusznika są także narażone na uszkodzenia. Problemy z rozrusznikiem w samochodzie PORSCHE CAYENNE II mogą wynikać m.in. z niesprawnego elektromagnesu. Wówczas przekręceniu kluczyka mogą towarzyszyć metaliczne odgłosy. Zniszczeniu ulec może też element sprzęgający – wyłamane lub uszkodzone zęby elementu sprzęgającego uniemożliwiają rozruch. Może pojawić się wówczas charakterystyczne szarpanie.