7% na wycieraczki, żarówki lub płyn do spryskiwaczy od 99 zł
10 produktów
Wybierz auto
FASFT81366
33,82
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
33,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT81368
Ilość zębów: 12
Średnica [mm]: 53.5
Rozwiń więcej danych
46,20
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
46,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
43,60
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
43,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERRZN0925
48,80
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
48,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERRZN1882
80,41
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
80,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERRZN1840
66,46
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
66,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 12
Średnica [mm]: 50.9
Rozwiń więcej danych
118,58
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
118,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERRZN0875
62,43
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
62,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERRZN0999
56,77
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 9
Średnica [mm]: 50.5
Rozwiń więcej danych
79,18
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
79,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Bendiks rozrusznika to element, który łączy jednostkę napędową z rozrusznikiem. Jest to mechanizm sprzęgający wyposażony w gwint o dużym skoku. Jego praca opiera się na tym, że wraz z poruszaniem się wzdłuż osi wirnika obraca się tak, aby doszło do zazębienia z kołem zamachowym silnika. Bendiks rozrusznika w samochodzie FIAT jest dodatkowo wyposażony w sprzęgło jednokierunkowe, które jest pewnego rodzaju zabezpieczeniem.
To element, który w uproszczeniu służy do napędzania silnika. Co istotne, działa on jednostronnie: oznacza to, że rozrusznik może napędzać jednostkę napędową, jednak mechanizm ten nie działa w przeciwnym kierunku. Usterka tego elementu objawia się problemami z rozruchem, zwłaszcza w przypadku zimnego silnika.
Usterkę bendiksa w aucie FIAT można poznać w łatwy sposób po charakterystycznym, głuchym dźwięku. To efekt niepoprawnej pracy elementu, który po uszkodzeniu nie przesuwa mechanizmu sprzęgającego do koła zębatego. W efekcie rozrusznik kręci się, lecz powstający moment obrotowy nie jest przenoszony na wał korbowy.