Powiadom mnie o dostępności

Bendiksy rozrusznika (sprzęgła) do FIAT DUCATO

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 12, średnica [mm]: 50.9, średnica 2 [mm]: 12, Długość całkowita [mm]: 56.2, �...
123,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 12, średnica [mm]: 53.5, średnica 2 [mm]: 12.06, Długość całkowita [mm]: 56, ...
52,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
40,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość zębów: 9, średnica [mm]: 60, średnica 2 [mm]: 12.11, Długość całkowita [mm]: 64.5, �...
44,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Bendiks rozrusznika w samochodzie FIAT DUCATO

Bendiks rozrusznika to element, który łączy jednostkę napędową z rozrusznikiem. Jest to mechanizm sprzęgający wyposażony w gwint o dużym skoku. Jego praca opiera się na tym, że wraz z poruszaniem się wzdłuż osi wirnika obraca się tak, aby doszło do zazębienia z kołem zamachowym silnika. Bendiks rozrusznika w samochodzie FIAT DUCATO jest dodatkowo wyposażony w sprzęgło jednokierunkowe, które jest pewnego rodzaju zabezpieczeniem.

FIAT DUCATO – do czego służy bendiks rozrusznika?

To element, który w uproszczeniu służy do napędzania silnika. Co istotne, działa on jednostronnie: oznacza to, że rozrusznik może napędzać jednostkę napędową, jednak mechanizm ten nie działa w przeciwnym kierunku. Usterka tego elementu objawia się problemami z rozruchem, zwłaszcza w przypadku zimnego silnika.

Jak rozpoznać usterkę bendiksa w samochodzie FIAT DUCATO?

Usterkę bendiksa w aucie FIAT DUCATO można poznać w łatwy sposób po charakterystycznym, głuchym dźwięku. To efekt niepoprawnej pracy elementu, który po uszkodzeniu nie przesuwa mechanizmu sprzęgającego do koła zębatego. W efekcie rozrusznik kręci się, lecz powstający moment obrotowy nie jest przenoszony na wał korbowy.