7 produktów
Wybierz auto
SKV22SKV010
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.42
Rozwiń więcej danych
203,83
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
203,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR370025
Tryb pracy: Elektryczny
264,92
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
264,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510180500
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
136,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
136,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338702074750
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
325,34
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
325,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8219
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
263,40
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
263,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPAP8229
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
224,59
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
224,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPAP8269
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
207,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
207,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Samochody AUDI A4 B7 wyposażone w ogrzewanie postojowe oferują znacznie wyższy komfort użytkowania w zimne dni. Ogrzewanie postojowe pozwala na wstępne rozgrzanie silnika przed uruchomieniem, co ułatwia odpalenie go w niskich temperaturach oraz obniża zużycie podzespołów jednostki – silnik nie musi pracować tak długo przed osiągnięciem optymalnej temperatury. Oprócz tego ogrzewanie postojowe może służyć także podniesieniu temperatury w kabinie samochodu AUDI A4 B7 bez konieczności uruchamiania silnika.
W autach AUDI A4 B7 wyposażonych w wodne ogrzewanie postojowe obecny jest obieg płynu chłodniczego, który prowadzi go do nagrzewnicy – umożliwia to dodatkowa pompa obiegu wody. Nagrzewnica ogrzewania postojowego pracuje niezależnie od ogrzewania podstawowego pojazdu. Dlatego wymaga doprowadzenia przewodów z paliwem, które pozwoli ją zasilać w trakcie postoju. Rozgrzany w ten sposób płyn chłodniczy może zostać wykorzystany do zwiększenia temperatury silnika samochodu AUDI A4 B7 przed jego uruchomieniem. Dzięki temu jednostka nie będzie zmuszona pracować w stanie niedogrzania, co obniża zużycie jej podzespołów. Ogrzewanie postojowe może także przekazać ciepło płynu chłodniczego przez kratki nawiewu do kokpitu i rozgrzać wnętrze auta na postoju.