19 produktów
Wybierz auto
GHAGH443054
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
89,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
89,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CCWF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.73
173,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
173,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS013A
73,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463081
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
70,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
70,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
87,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
87,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
82,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH469334
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
76,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
76,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CCYR
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.395
106,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
106,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CCS3AF
Strona zabudowy: Oś przednia
140,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
140,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.56
Rozwiń więcej danych
106,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
106,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.455
Rozwiń więcej danych
180,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
180,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS004A
59,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0477CCY3AF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.29
Rozwiń więcej danych
117,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
117,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CNA4R
Strona zabudowy: Oś tylna
147,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
147,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS021A
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość opakowania [cm]: 20
Rozwiń więcej danych
85,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463059
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
63,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
63,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463083
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
93,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
93,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS000A
78,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS007A
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość opakowania [cm]: 16
Rozwiń więcej danych
84,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
84,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MITSUBISHI LANCER, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MITSUBISHI LANCER jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MITSUBISHI LANCER dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.