36 produktów
Wybierz auto
NTYHZTMS013A
65,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH443054
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia, oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej
80,80
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
80,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463081
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
69,90
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
69,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0477CK96WFR
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 2.12
Rozwiń więcej danych
156,90
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
156,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CCWF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.73
172,72
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
172,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
90,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
83,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
83,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 10
55,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463010
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
62,24
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
62,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463083
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
93,09
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
93,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS001A
74,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS014A
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość opakowania [cm]: 23.5
Rozwiń więcej danych
90,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463011
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
68,45
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
68,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS002A
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość opakowania [cm]: 17.5
Rozwiń więcej danych
68,72
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
68,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS000A
76,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0477CCY3AF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1.29
Rozwiń więcej danych
115,97
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
115,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS004A
58,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CCS3AF
Strona zabudowy: Oś przednia
127,85
zł/szt.
Kraków: pon. 01.12
U ciebie: pon. 01.12
127,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
88,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MITSUBISHI, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MITSUBISHI jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MITSUBISHI dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.